Elinvoimaa alueellesi

Ota yhteyttä

Kyselytyökalu

 

Asiakaspalautteen kerääminen auttaa lisäämään asiakastyytyväisyyttä sekä kehittämään asiakaspalvelun laatua. HakosaloCRM:n sisäänrakennettu Kyselytyökalu mahdollistaa monipuolisten kyselyiden lähettämisen eri kohderyhmille. Kyselyt voivat olla laajoja asiakastyytyväisyyskyselyitä, kyselyitä eri tilaisuuksiin osallistuneille tai automaattikyselyitä tapaamiseen osallistuneille. 

Hakosalo tunnistaa kyselyyn vastanneet (mikäli kysely ei ole anonyymi) ja kirjaa tiedot vastanneen kortille. Kyselyitä voidaan raportoida monipuolisesti. 

Tutustu tarkemmin Kyselytyökalun ominaisuuksiin: 

 
Päivitetty 22.2.2021

 

HAKOSALO OY

Pohjoisranta 11 C 28100 Pori
Puh. 010 231 0560
helpdesk@hakosalo.fi