Elinvoimaa alueellesi

Ota yhteyttä

« Edellinen | Seuraava »

Terminologia

 

Työnhakija: Työllisyyspalveluiden asiakas; työnhakija

Aktiviteetti: Tapaaminen, puhelu, sähköposti, johon kirjataan lyhyt kuvaus

Asiakkuus: Esim. Työllisyyspalvelut, Kuntakokeilu, Kuntouttava työtoiminta, Hankkeet.

Toimenpide: Eri asiakkuuksien työnhakijalle tarjoamia palveluita

Tulokanava: Raportointia varten voidaan asiakkuuden alkaessa määrittää tulokanava, josta työnhakija on tullut kyseiseen asiakkuuteen

Asiakkuuden päätös: Raportointia varten voidaan asiakkuuden päättyessä määrittää tieto päätössyystä (mihin työnhakija on päätynyt asiakkuudesta)

Siirtymä: Siirtymä koostuu kahdesta toimenpiteestä (lähde + kohde)

Työpaikka: Avoimet markkinat, palkkatuki, työkokeilu tms.

Status: Esim. Työtön, työssä, lomautettu, vanhempainvapaa jne.

Palveluryhmä: Työhön, Koulutukseen, Yksilöllisesti tuettuihin palveluihi

 
Päivitetty 17.5.2021

 

HAKOSALO OY

Pohjoisranta 11 C 28100 Pori
Puh. 010 231 0560
helpdesk@hakosalo.fi