Kyselyn lähetys
Kyselyitä voidaan lähettää kolmella eri tavalla.
Lähetys suoraan aktiviteetista
Yksi tapa on suora lähetys aktiviteetista, esimerkiksi kun halutaan lähettää vuosittainen asiakastyytyväisyyskysely tietyn hankkeen tiimoilta tavatuille yrityksen henkilöille. Tämä tapahtuu seuraavasti: mene yrityksen henkilöt -luetteloon ja ristiinrajaa joukkoa sen mukaisesti ketä on esimerkiksi tavattu hankkeessa X tietyllä aikavälillä. Tämän jälkeen toiminnot -painikkeesta pääset muodostamaan näille henkilöille yhteisen aktiviteetin (esim. taustatyö) ja tämän aktiviteetin toiminnot -kohdasta valitse lähetä kysely.
Kyselyn lähetys tilaisuudesta
Toinen tapa on kyselyn lähetys tilaisuudesta. Tämä tapahtuu tilaisuuden osallistuneet-välilehdeltä.
Automaattiset lähetykset
Yleisin ja vaivattomin tapa jatkuvan asiakastyytyväisyyden kysymiseen on automatisoida lähetys. Automaattiseen lähetykseen annetaan säännöt, joiden perusteella kyselyt lähtevät automaattisesti. Näin kyselyiden lähetys ei ole muistinvaraista eikä vaadi ylimääräisiä toimia CRM:n käyttäjältä. Lue lisää Automaattisista lähetyksistä.