Kyselytyökalu
Asiakaspalautteen kerääminen auttaa lisäämään asiakastyytyväisyyttä sekä kehittämään asiakaspalvelun laatua. HakosaloCRM:n sisäänrakennettu Kyselytyökalu mahdollistaa monipuolisten kyselyiden lähettämisen eri kohderyhmille. Kyselyt voivat olla laajoja asiakastyytyväisyyskyselyitä, kyselyitä eri tilaisuuksiin osallistuneille tai automaattikyselyitä tapaamiseen osallistuneille.
Hakosalo tunnistaa kyselyyn vastanneet (mikäli kysely ei ole anonyymi) ja kirjaa tiedot vastanneen kortille. Kyselyitä voidaan raportoida monipuolisesti.
Dashboard
HakosaloCRM:n käyttäjät pääsevät Kyselytyökalun päänäkymään valikon kautta kohdasta ”Kyselytyökalu”.
Päänäkymässä voit itse rakentaa haluamasi dashboardin. Alkuvaiheessa on mahdollista kiinnittää "Viimeisimmät kyselyvastaukset" ja "Kyselyt". Tuomme jatkokehityksessä lisää komponentteja, kuten kiinnitetyn vastausseurannan ja NPS-kyselyn.
Ominaisuudet lyhyesti
- Kyselyiden luonti, muokkaus ja lähetys
- Automaattinen lähetys
- Vastausluettelot
- Kyselyraportointi
- Sähköpostiviestien määrittely ja oletustekstit
- Kyselyiden muokkausoikeuksien hallinta
Kysymystyypit
- Yhdenvalinta
- Monivalinta
- Tekstikenttä
- Vaihtoehtojen pisteytys
- Hymiöt
- NPS
Katso myös: